2009-10-21

Små andrum i vardagen

Jag är just nu inblandad i fem olika projekt. Alla har lyckats starta ungefär samtidigt och arbetsbelastningen är hög. Då gäller det att hitta små andrum i vardagen för att orka med.


Idag åkte jag förbi Gamla Linköping på väg från kund till kontoret. Jag bestämde mig för att svänga in och tog en härligt höstlig promenad från parkeringen upp till Cloetta chokladbod för att köpa lite fjäskgodis till mina projektmedlemmar. Det är så vackert i gamla Linköping. Och rofyllt. Turen tog 15 minuter, ungefär som ett vanligt fika, och gav mig lite extra energi till att jobba vidare. Och det gav mina projektmedlemmar extra energi i form av special-nougat (som center fast godare, verkar inte finnas ute i den vanlig handeln?)

För er som läser min blogg via någon feedreader, gå in på bloggen och var med i undersökningen om papperskalenderns användning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar