2009-10-07

Orkade inte stanna kvar

En dålig nattsömn, en tidig morgon och en fullspäckad dag tillsammans med säljare och EPiServer-människor. Sedan var det dags för after work hos min vän Anna på Bellacom. Middagsfrids grundare Kicki Theander kom dig och pratade om sitt företag (vars idé jag faktiskt hade först, precis som med spotify).


Men när jag kom till Anna och tagit ett par snittar så ringde min sambo. Det visade sig att han var kvar i Stockholm men på väg hem. Då kände jag hur gärna jag bara ville åka hem. Jag var mentalt utpumpad och skulle dessutom åka till Göteborg kl 7 från Stockholm dagen därpå (efter en kvälls after work följt av mys och prat med Anna och Tess) för att som det nu verkade leda en workshop.

Så jag hoppade iväg innan Kicki hade börjat. Trots att jag verkligen ville höra henne. Men det är så skönt att vara hemma. Det är inte så ofta jag hör mina egna behov och följer dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar