2009-10-26

Sluta skämmas för din papperskalender!

Nu är röstningen angående hur många som använder papperskalender avslutad. Resultatet var 43 svarande varav 37% använder papperskalender och 62% använder digitala kalendern. Det var väntat att fler personer använder digital kalender än de som använder papperskalende. Men förvånande att så många använder papperskalender! Som vanligt gillar jag att vara unik och speciell men inser nästan alltid att jag är i princip som alla andra. Nu tillhör jag alltså inte en liten klick som använder papperskalender utan en ganska stor massa - dvs 37 procent. Den här gången hade jag fler röstande än förra gången, men fortfarande ganska få för att göra en riktigt bra slutsats. Jag skulle vilja upp i några hundra röster, helst flera tusen för att verkligen ha på fötterna.

Men slutsaten blir ändå att papperskalendern lever och frodas. Och nästa gång du som använder papperskalender får kritik, kom då ihåg att du är i gott sällskap!

2 kommentarer:

  1. Bra, för jag tänker fortsätta vara en stolt papperskalenderanvändare...:-)!

    Kram G

    SvaraRadera
  2. Bra! Dessutom sade min goda vän (som själv använder iphone som kalender) att de flesta som läser min blogg är it-människor. Så troligen är det fler därute som använder papperskalender än 1 på 3...

    SvaraRadera