2009-10-17

Fröken organisera

Ni som följt mig vet att jag under en längre tid gör nya insatser för att bli mer organiserad. Idag gjorde jag en spontan sådan efter att ha shoppat snygga kläder. Jag gled runt på akademibokhandeln och fick syn på denna lädermapp. Efter att ha betraktat den en stund passerade ett antal kundmöten revy. Jag ser mig själv letandes efter något att skriva på.


Jag famlar i min väska efter papper. Jag famlar efter penna. När jag sedan avslutar mötet hamnar pappret ner i väskan bland andra papper.

Med den här mappen kan jag sluta famla. Papper på plats, penna på plats och aktuella personers visitkort på plats till vänster. Ordning och reda. Snyggt och proffsig känsla.

4 kommentarer:

  1. Vill ha! Har precis tänkt samma tankar! Tack för en supermysig shoppinglördag! Men jag inser att jag skulle följt med till bokhandeln...
    /u

    SvaraRadera
  2. Tack själv! och du. Tack för att du styrde upp min plånbok. Jag tyckte verkligen att den var ganska rensad men du gav uttrycket "rensad plånbok" en helt ny dimension (som inleddes med ett hånskratt när jag presenterade min som jag tyckte rensade plånbok).

    SvaraRadera
  3. vi har precis beställt mappar med snygga sogeti-loggor...

    SvaraRadera
  4. Antagligen för att jag gått runt och flashat min fina mapp :)

    SvaraRadera