2009-11-01

Mycket resa men bra möte

Efter punkteringsincidenten kom jag fram i Köpenhamn tillsammans med mina tre medpassagerare. En norska, en engelsman och en kille som jag inte pratade med. Det blir så mysigt när få flyger i ett flygplan. Jag hade samma upplevelse när jag flög till Visby. Det blir en gemenskap mellan oss som sitter längst bak i planet (vi tvingas sitta där för att balansera, läskigt bara en sån sak ).

Jag gled runt en stund och tittade i alla vackra butiker på köpenhamns flygplats. Det är verkligen en vacker flygplats med bra shopping. Jag ringde lillebror och det visade sig att han löst Tess problem. Med hjälp av en liten skruvmejsel hade han fått av fäljen och bytt däck.

Jag fortsatte min resa mot Ängelholm via Helsingborg där Jonas väntade på mig. En latte och vaniljbulle senare satt vi i bilen till Ängelholm och snackade web 2.0, sharepoint 2010 och EPiServer.

Kundmötet gav en bra magkänsla. Vi kände att vi förde fram det budskap vi ville föra fram och lyckades presentera vad Sogeti står för och varför vi skulle vara en bra EPiServer-leverantör. Jag och Jonas avslutade mötet med att käka lunch i Ängelholm på ett riktigt bra ställe. Himla mysig stad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar