2009-11-09

Kundbesök följt av påhälsning hos kollega

Jag och min kollega Daniel var och träffade en av våra kunder som är intresserade av att köpa ett nytt system till sin verksamhet. Efter mötet undrade Daniel om jag ville åka förbi och kolla in hans ganska nya hus som låg precis i närheten (Strömsfors). Och det ville jag förstås.

Han förberedde mig på att färgen på huset inte hade varit den han själv hade valt om han fått välja. Men jag tycker den är fantastisk. Och ett häftigt hus är det också. Jag fick mig en rundtur följt av fika och nybakta bullar. Tack Daniel och Jenny!



Här ser vi också att min google-telefon HTC magic har en hel del att önska när det gäller kameran. Kameran är tyvärr inget vidare. Den har en ganska kass bländare och behöver alltid lång exponeringstid nästan oavsett ljusförhållanden.

4 kommentarer:

  1. Känn dig hedrad! Det är inte alla som får inbjudan att se hans fina hus...:-)

    SvaraRadera
  2. Jag tolkar det som att du inte fått se hans hus :)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Miss "G" har också fått inbjudan men hon har alltid varit för upptagen för att ta sig tid att komma förbi... ;-)

    SvaraRadera