2009-11-25

Helsingborg med Jonas och Daniel

Idag tog jag en tur till Helsingborg för att gå på kundbesök tillsammans med Jonas och Daniel, en av våra certifierade EPiServer-utvecklare i Helsingborg. Vi inledde med en fantasisk lunch på Papi där vi närapå fick två dagens var. Jag blev glatt överraskad när servitören ställde fram en andra tallrik med pannbiff och små fina kokta potatis i en härlig sås med purjolök. Men Jonas stoppade honom snabbt och avslöjade att vi redan ätit.



Besöket hos kund var inspirerande. Ännu en kund som gör ett grundligt förarbete innan utvecklingen kommer igång. En kund som går igenom hela sin verksamhet för att hitta målen med webbplatsen kopplat till verksamhetens mål. Och dessutom en mycket påläst och engagerad kund. Jag hoppas att vi kommer få möjlighten att att samarbeta tillsammans framåt.

4 kommentarer:

  1. Alltid kul med inspirerande kundmöten eller hur? Du är själv en bidragande orsak till att det blir en inspirerande stämning också!!

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia!

    Jag hade nog kunnat få i mig en tallrik till om Jonas inte hade stoppat kyparen. Det var väldigt gott!

    Tack för din hjälp och jag hoppas att vi ses snart igen!

    SvaraRadera
  3. Grym bild! Är det du som har tagit den?

    SvaraRadera
  4. G: Tack, det är alltid trevligt att gå på kundmöten med dig också. Speciellt en kund, den som vi träffar nästa vecka :)
    Daniel: Jättekul att träffas och visst hade det varit gott med mer mat. Vi får luncha utan Jonas nästa gång så kanske det går bättre :).
    Jonas: Nej, tyvärr. Jag har lånat den från flickr, creative commons.

    SvaraRadera