2009-12-02

Många mil i bil

Det började med att jag var ute i god tid för att hämta Magnus imorse. Jag ville inte låta honom stå och frysa. När klockan var 7.05 och jag fortfarande inte sett Magnus (vi skulle ses 7.00) så började jag fundera på om jag var på rätt ställe. Dumt att jag inte hade hans telefonnummer. Jag tog en tur runt parkeringen och bestämde mig sedan för att åka en bit längs den väg där han absolut inte kunde stå. Där stod han. Och frös. Trots att jag försökt få honom att inte frysa. Jag borde gjort min hemläxa bättre och kollat upp exakt var han bodde och tagit hans telefonnummer. Men jag satte stolsvärmen på "super high" och sedan drog vi till Gamleby där vi mötte upp med Gunilla. Tillsammans åkte vi till en kund i Kalmar som vi gillar mycket. De är kunniga, kreativa och har goda idéer. Efter en dag i Kalmar kom vi hem. Men jag börjar tröttna på mina 13-timmars arbetsdagar. Jag måste få dem att sluta bli så långa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar