2010-09-30

Ännu en bra dag

Idag har jag varit hela dagen hos kund. Det började med workshop/utbildning för superanvändarna på nya webben som vi börjat bygga. Mottagandet var positivt och många intressanta och bra synpunkter dök upp! Lunchen bestod av en fantastisk hamburgare! Av olika anledningar har jag ätit vegetarisk mat tre måltider i rad. Inget fel med det, men nu behövde jag verkligen kött...

Eftermiddagen gav hopp åt vårt fortsatta projekt där vi fick okej på att preliminärt planera vidare som vi hade tänkt. Nu stundar byggande av de absolut coolaste funktionerna i projektet! Vad det innebär får ni veta i februari, men det kommer bli mycket mycket bra!

Hemfärd redan klockan 16 vilket innebar att jag faktiskt kom innanför dörren kl 18.30, tidigaste kvällen hela veckan. Sååå skönt. Dessutom hade Eventyr skickat mig mitt fina CK armbandsur som jag råkade slarva bort på tåget till Åre när vi var där på Sogetidagarna för ett par veckor sedan, glädje och tacksamhet.

En riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar