2011-03-01

sofiamax.se

Vi satt och pratade domäner över fikat häromdagen (jaså, nördigt, tycker du det?) och jag upptäckte då att sofiamax.se var ledig och att det var dags att registrera den. Så nu är den min och den leder dig till webbkonsulten.

Senaste åren har det fullkomligt ploppat upp Sofia Maxor. Jag brukade vara helt ensam. Men nu verkar det finnas tre stycken. Och en av dem norpade sofia.max@gmail.com innan jag hann ta den vilket gjorde att jag fick ta adressen med efternamnet före förnamnet. Jag undrar hur många av mina mejl hon egentligen får, jag vet flera som mejlat till fel adress. Men jag har inte fått några av hennes mejl. En vän och kollega försökte till och med köpa adressen av henne men hon ville inte sälja.

Tur bara att jag inte heter Jenny Karlsson, då skulle denna personliga vendetta vara mycket svårare.

För övrigt har det börjat en Sofia Maxe på Sogeti. Gissa om det blir förväxlingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar