2010-03-17

Funderingar

Det är kul att jobba i it-branschen. Det är mycket som händer. Intresset för sociala medier är stort, riktigt stort. Jag håller på med förstudier, jag är mitt i andra projekt, på väg att avsluta projekt, håller på med införsäljning av nya och inspiration till kommande kunder.

Hur ska man hinna med allt i sin vardag? Jag vet inte. Det är bara att acceptera situationen och hela tiden reflektera och bli bättre. Omvärlden förändras konstant. Speciellt i IT-branschen. Tekniken ändras, behoven ändras, kunderna ändras, metodikerna ändras, arbetssituationen ändras. Hittar man den perfekta metodiken för att genomföra ALLT kommer den snart vara gammal och förlegad. Det viktiga är att hantera alla situationer som uppkommer. Det viktiga är att fokusera på att leverera värde och att alltid göra sitt bästa.

Resten av veckan kommer jag (som vanligt som tur är) ha nära-kunden-upplevelser. Imorgon ska vi ha en design-workshop tillsammans med vår samarbetspartner Ariom och kunden. Det ska bli så kul att få lyfta kundens webbplats med en ny fräsch design!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar